Количество
|
Стоимость
|
||
|
Історія всесвітньо відомого бренду Rock Shox почалася 1989 року в США . Компанія була заснована професійними спортсменами-мотогонщиками, які завершили на той час кар'єру – Полом Тернером та Стівом Саймонсом . У них за плечима був не лише спорт, а й солідний досвід у галузі ремонту та налаштування мотоциклетних виделок. Це допомогло їм організувати ефективне підприємство з виробництва амортизаторів для велосипедів .
Характеристики:
- Призначення: XC, Trail
- Розмір: 197x48мм/7.75x1.9
- Пружина: повітряна
- Матеріал штока: алюміній 7075 із тефлоновим покриттям.
- Матеріал корпусу: анодований, кований алюміній
- Регулювання: відскок, жорсткість повітряної пружини та блокування.
Особливості :
- Амортизатори RT3 мають зовнішній відскок і 3-позиційне регулювання компресії (Open/Pedal/Lock), Solo Air дозволяє додавати повітря в амортизатор через єдиний клапан Шредера, одночасно заповнюючи як позитивну, так і негативну камери пневматичної пружини. Це дає вам м'яку, передбачувану поїздку, яку ви можете налаштувати за секунди, з найлегшою пневматичною ресорою на ринку.
- Rapid Recovery дозволяє амортизатору швидше відновлюватись між послідовними ударами, дозволяючи колесу відстежувати землю з більшою точністю.
- Корпус із міцного анодованого кованого алюмінію Fast Black з градієнтами для налаштування сег.
- Алюмінієвий вал 10 мм 7075
Технології :
- Sag Gradients – правильно налаштований сег – найважливіше регулювання підвіски, то чому ж його потрібно регулювати за допомогою лінійки, гумки чи інших підручних засобів? З появою шкали сега на штоку амортизатора чи нозі вилки стало легше, простіше та точніше.
- DebonAir – це подовжений корпус амортизатора. Він дає збільшення до початкового обсягу камери амортизатора, а також окрему камеру, яка збільшує обсяг негативної пружини. Амортизатори, обладнані системою DebonAir, можна легко відрізнити по збільшеній повітряній камері на кінці амортизатора. Стандартні амортизатори мають камеру на 20 мм коротше. Робота починається після першого-другого стиснення амортизатора, затримуючи дію негативної пружини, щоб додати «плюшевості» на першій третині ходу амортизатора, тоді як об'єм повітря, який додається до позитивної камери запобігає надмірному розгойдування в кінці ходу амортизатора, що дає більш довгохідним. підтримки в середині ходу та більш плавну роботу підвіски в кінці її ходу.