Доставка
Безкоштовна доставка замовленнь від 2000грн здійснюється до відділення перевізника. Посилки більше за 30 кг доставляються за наш рахунок по домоленності з меменджером.
Транспортні компанії
Доставка у більшість міст України здійснюється за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта»
Варіанти доставки
Склад – Склад. (Товар ви отримуєте у відділенні транспортної компанії);
Склад – Адреса. (Товар ви отримуєте від кур'єра, доставка на вибрану вами адресу).
Крапка самовивезення Тимчасово недоступна (Україна Харківська область Харків вул. Академіка Павлова, 144б, ТЦ КОСМОС )
Терміни доставки
Термін доставки вашого замовлення може становити від 2 до 5 робочих днів і обов'язково узгоджується при здійсненні замовлення.
Вартість доставки
Вартість доставки розраховується за тарифами фірми Перевізника, і оплачується Покупцем при отриманні вантажу.
Доставка габаритних вантажів здійснюється за додатковим погодженням з Клієнтом і може не підпадати під загальні правила описані в цьому розділі.
Відправлення товарів "накладеним платежем" на відділення транспортної компанії здійснюється лише за рахунок одержувача. У разі оплати післяплатою комісію оплачує покупець! (20 грн. + 2% від суми);
Способи оплати:
При самовивезенні готівкою чи банківською карткою через термінал. Можна сплатити карткою Є Підтримка.
Оплата на картку Приват банку
Вам прийде сполучення у Viber, SMS або Email з реквізитами
Післяплата "Нова Пошта" ( передплата від 200грн, в залежності від замовленного товару. Решту оплачуєте при отриманні у відділенні пошти, квлючно з комісією 20грн + 2% від суми переказу)
Безготівкова оплата на розрахунковий рахунок (не є платниками ПДВ, друга група)
Онлайн оплата банківською картою Є Підтримка (необхідно зв'язатися з нашим менеджером для уточнення наявності товару та термінів відвантаження до оплати)
Увага! Всі посилки треба перевіряти у поштовому відділені або у присутності кур'єру. Претензії що до цілостності товару чи недостачи товару у посилці необхідно оформлювати одразу не виходячи з поштового відділення. У разі якщо Ви забрали посилку з пошти і згодом помітили, що якогось товару не вистачає або він пошкоджений, претензії не приймаються!